HTML

Gondolatok,elmélkedések,vélemények

Friss topikok

  • erzsbet (törölt): Édesek vagyunk ,mindenkinek van a másikhoz jó szava,de hiszen a post írója is éppen azt írta le mi... (2010.03.27. 15:11) START!!

Linkblog

Archívum

START!!

2010.03.19. 03:31 varjasiviktoria

Sziasztok!!

Már régóta foglalkoztat a ,,blogolás" gondolata,de eddig vhogy még nem tudtam rávenni magam.Hogy miért nem? Nos,talán azért,mert nekem a 'blog' szóról az jut eszembe rögtön,hogy vki fogja magát és leírja melyik nap mit csinált,felkelt reggel,ezt meg azt evett,meg egyéb csupa ,,érdekes" dolgot. Én azért ennyire részletekbe menően nem szeretném kiadni úgymond az ,,életem". Így hát úgy gondoltam,hogy egyelőre csupán gondolatokat,véleményeket írok egy adott dologról,arról,ami épp foglalkoztat,vagy vmi ilyesmi.

ZENE

Húú,imádok zenét hallgatni!! Folyton folyvást...Ha csak kiteszem a lábam az utcára,már dugom a kis fülhallgatót a fülembe:) Ha mondjuk csak a suliig megyek,ami ált.5 perc,akkor is muszáj,hogy meghallgassam az éppen aktuális kedvencem.

Ma,-ill.mostmár tegnap,mert éppen hajnali 3:11 van-szóval nézelődtem kicsit youtube-on,és hát ráleltem a drága Lady Gaga és Beyonce közös számára,a Telephone-ra.Mit is mondjak,nekem eléggé bejön a zene.Nem azt mondom,hogy még nem hallottam ennél jobb számot,de olyan Gagásan jó:) Viszont a klip...hát elég megdöbbentő,meghökkentő,mint ahogyan azt már megszokhattuk ettől a kissé ,,elmebeteg" nőtől:)). Nézzétek meg(ha még eddig nem láttátok),és érteni fogjátok miről beszélek. Hát az a rész a klipben,ahol Beyonce is feltűnik...huh mondom szegénynek ki volt a sminkese,és a fodrásza??XD Az egész klipben szörnyen néz ki(SZERINTEM), Ezzel a sminkkel,és ezzel a béna frizkóval....Na mindegy,ebben a klipben így kellett,hogy kinézzen,de én azért azon csodálkozom kicsit,hogy egy ilyen ,,színvonaltalan" klipben hajlandó volt feltűnni...nah mindegy,ő tudja...ha megvan érte a gázsi,mit számít ez....

hazai vizeken

Rúzsa Magdi Gabriel című száma most nagy kedvencem,igaz feldolgozás,de nekem jobban tetszik ez,mint az eredeti,és a szövege is rendkívül tartalmas számomra.Jól sikerült szám:)

Fresh

Itt van kis hazánkban ez a Fresh együttes.(Andi,Viki)Állítólag nincs is hangjuk,de ami még ennél is kiábrándítóbb ,hogy áll.nem is ők éneklik,amit ,,énekelnek"....szal értitek XD.Én remélem,hogy annyi alaphangjuk azért volt,hogy feljavítva vmennyire tűrhető legyen.Na de tényleg mit számít,hogy van-e hangjuk vagy nincs??? Ott vannak ketten,egy szőke,egy fekete,helyes pofi,jó alak,jó cicik,és ennyi elég is... Igazából ameddig jó számokkal jönnek ki,addig tojok rá,hogy tudnak-e énekelni...:) youtube-on fent van egy video,amin a Reggeliben ,,énekelnek",vagyis tátikáznak,a szám címe:Végül,nekem nagyon tetszik.Jah,és még egy megállapítás...nekem csak az az érdekes,hogy amikor 3-an voltak,akkor is ugyanilyen volt a hangjuk (mármint arra gondolok,amikor egyszerre énekelnek),és most is ugyanolyan mint akkor volt,pedig már csak 2-en vannak. Jah meg,hogy miután kivált a 3.tag az együttesből,a fellépéseiken szintén tátogtak a régi számokra,valamelyikük bevállalta biztos Ági néhány sorát..

Nah most hirtelen ennyi,már nagyon késő van,és nagyon álmos vagyok.

Nah pápás mindenkinek!

 

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varjasiviktoria.blog.hu/api/trackback/id/tr651851384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2010.03.27. 09:43:46

Nálam is valamikor sokáig foglalkoztatott a gondolat, írnom kell, talán blogot... és annyi mindenféle témám volt, hogy bele is kezdtem, valamikor és már nem tudom abba hagyni... kb. 15 blogom van, abból persze több más néven. Ez ilyen. Én sem szerettem soha az olyat, aki naponta leírja, hogy hánykor kelt fel, mit fog csinálni, mit csinál és utálja a napját.
Jó blogolást, várom az érdekes írásokat.

erzsbet (törölt) 2010.03.27. 15:11:14

Édesek vagyunk ,mindenkinek van a másikhoz jó szava,de hiszen a post írója is éppen azt írta le mit tett az éjjel ,és hánykor , és néki ki tetszik és miért ,van megoldás ,nem olvasom el amit nem akarok.Mert az ÉN, az mindig nagy úr.
süti beállítások módosítása